Verzending en Levering
PostNL
Als u een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Wij maken gebruik van de diensten van PostNL voor het uitvoeren van de leveringen. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij uw naam, adres en woonplaatsgegevens met PostNL delen. PostNL gebruikt deze gegevens alleen ten behoeve van het uitvoeren van de overeenkomst. In het geval dat PostNL onderaannemers inschakelt, stelt PostNL uw gegevens ook aan deze partijen ter beschikking.
DHL
Als u een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Wij maken gebruik van de diensten van DHL voor het uitvoeren van de leveringen. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij uw naam, adres en woonplaatsgegevens met DHL delen. DHL gebruikt deze gegevens alleen ten behoeve van het uitvoeren van de overeenkomst. In het geval dat DHL onderaannemers inschakelt, stelt DHL uw gegevens ook aan deze partij ter beschikking.
Levering en uitvoering
1. InSpirit Moments zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
3.InSpirit Moments streeft ernaar bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden. InSpirit Moments vermeldt nadere informatie omtrent levertijden op de website. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan bericht
4. Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.
5. In geval van ontbinding conform het lid 3 van dit artikel zal InSpirit Moments het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
6. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal InSpirit Moments zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen.
7. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij InSpirit Moments tot het moment van bezorging aan de consument of tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. Indien InSpirit Moments door overmacht haar verplichtingen jegens Koper niet kan voldoen, dan worden die verplichtingen opgeschort voor de duur van de overmacht.
InSpirit Moments is niet aansprakelijk voor eventueel door Koper geleden of te lijden schade. Onder overmacht wordt verstaan elke omstandigheid die niet afhankelijk is van InSpirit Moments wil waardoor de nakoming van haar verplichtingen jegens Koper (geheel of gedeeltelijk) wordt verhinderd. Tot die omstandigheden behoren onder meer: oorlog, terrorisme, energiestoringen, brand, werkstakingen, gewijzigde overheidsmaatregelen (onder meer i.v.m ziekten zoals corona), verstoring in transportmogelijkheden, storingen met de website of gebruikte (tele-) communicatiesystemen of andere storingen binnen het bedrijf InSpirit Moments, alsmede niet of niet-tijdige levering door de leveranciers van InSpirit Moments of andere ingeschakelde derden en het ontbreken van verplichte vergunningen.